Mijn naam is Betty de Groot, (1957) en ik ben al jaren werkzaam in de huidverbeteringsbranche. Onder andere als importeur van cosmeticaproducten en professionele apparatuur voor schoonheidssalons en klinieken.
Wat mij steeds meer ging tegenstaan, was dat het eigenlijk niet meer ging over de kwaliteit van de producten en wat er inzat, maar meer ging over de verpakking en marketing budgetten.
Ik zocht anti-aging producten die echt maximaal resultaat konden laten zien en in welke verpakking het dan zat, was voor mij veel minder belangrijk. Dat bleek heel moeilijk te vinden.
Daarom besloot ik zelf anti-aging serums te gaan ontwikkelen, zodat ik direct grip heb op welke werkstoffen en hoeveelheden er in de serums gaan. Deze serums moesten ook geschikt zijn voor de professionele beautybranche om in te sluizen met apparatuur in klinieken en beautysalons.
Met specialisten en dermatologen, in combinatie met het laboratorium hebben we serums ontwikkeld met de juiste, hoogwaardige werkzame stoffen en hoeveelheden zodat bij gebruik een optimaal resultaat bereikt kan worden. Dit is mogelijk omdat er geen geld wordt uitgegeven aan dure verpakkingen en marketingcampagnes en wij dus kunnen investeren in dure werkstoffen, zonder dat het voor veel mensen onbetaalbaar wordt.
Anders dan de meeste cosmetica aanbieders, vind ik het van belang u goed te informeren over welke werkstoffen in deze serums verwerkt zijn en wat deze stoffen voor uw huid doen.
Veel consumentenproducten worden in verpakkingen van 30 of 50 ML geleverd maar wij hebben ervoor gekozen om beide serums op de markt te brengen in een salonverpakking van 100 ML voor slechts 59,95 euro
Ik ben van mening dat veel vrouwen, net als ik, wel klaar zijn met dure potjes desillusie en gewoon waar voor hun geld willen hebben. Waarbij niet de verpakking en marketingcampagnes centraal staan maar kwaliteit en resultaat.
Ik hoop dat u er net zo blij mee bent als ik!